Juniorsejlere i Dubai
9. februar 2016
Show all

Seniorer i gang

Så er sommersæsonen 2016 nært forestående og det er tid til at få styr på Mandagssejladser, Ophelia Sejladsen og Holger Cup.

Opstartsmøde finder sted mandag den 11. april i klubhuset kl. 19:00.

Følgende aktiviteter og datoer er fastsat for 2016:

Mandagssæsonen 2016

11. april. Kl. 19:00 Opstartsmøde

02. maj Start Mandagssejladser

21. maj Ophelia Sejladsen

27. juni Sidste mandag før sommer ferien

08. august mandagssejladser starter igen

19. september sidste mandagssejlads

25. september Klubmesterskaber SSS

Kapsejladsudvalget foreslår, at klubmesterskaberne foregår over to dage. En dag med flere op-ned sejladser (kort bane – favoriserer lille båd) og en dag med distance som traditionen byder (favoriserer store både). Dette fremføres til demokratisk drøftelse på opstartsmødet 11. april.

Videre er der kommet forslag om, at vi i 2016 sejler efter TAUD-værdierne i DH. Det er problematisk, at vi anvender TCC eller for så vidt også GHP, da disse mål er beregnet på cirkelbane.

Og så skal vi jo have bøjer klargjort og sat i vandet. Der er selvfølgelig brug for friske folk til dette 🙂

Mere følger 11. april.

Vel mødt