Hej alle

Så blev der sejlet klubmesterskab og pokalen stod klar i klubhuset til ny ejer for et år.

Sejlet!! ja vi fik da lavet en start midt i tågen, på et tidspunkt hvor vi troede tågen var ved at lette, men sådan gik det ikke, Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har oplevet sådan et vejr, skiftende mellem lidt sigtbarhed til man ikke kunne se stævnen, set fra dommerbåden var der en vis fascination over det .

Dommerbåden lå og ventede ude ved W7 næsten ingen vind, tæt tåge, tågehorn rundt om os og efter  1,5 time dukkede der 4  SSS både op i tågen, kun for at forsvinde i tågen igen, man blev  ledt tilbage til sine ungdoms år, og huskede sørøver film med gamle sejlskibe og sørøvere, der dukkede op ud af tågen og røg i kamp.

Desværre kom der ingen både i mål, men vi synes det var fantastisk godt sejlet.

Som sagt ingen klubmester for i år, så vi vedtog, at vinderen af alle mandags sejladserne fik pokalen til låns og opbevaring i et år (uden ret til at få sit navn på ).

Vinderen af mandags sejladserne – som i kan se på resultatarket  –  blev  Q !

Tak til Jørn for tid brugt på beregninger og opgørelser.

Simon og jeg siger  tak til Olivia for de dejlige flasker, som vi nok vil huske når vi står ved måltagning næste år, med minder de bliver overbudt.

Spøg til side tak for et godt år ses 2020

Simon, Erik og Peter