KLUBAFTENER 2018 / 2019 kl 19-21

3. oktober 2018

JUDITH L. JACOBSEN

Turen til DE YDRE HEBRIDER

Judith fortæller i ord og billeder om hendes og hendes mands spændende tur til de ydre Hebrider. Billedet er fra St. Kilda. Vi hører om sejlturen dertil og om Hebriderne og den storslåede naturoplevelse.

7. november 2018

JUDITH L. JACOBSEN

Turen til SVALBARD

Judith returnerer i november, for det er langt fra slut med spændende beretninger fra sejlads i farvande, som ikke mange selv oplever. På turen til Svalbard opleves isbjerge, isbjørne, drama og igen storslåede naturoplevelser.

5. december 2018

Julehygge

Glögg, æbleskiver og ”året der gik”

Den traditionsrige jule-komsammen, hvor vi samles om veltilberedt Glögg, småkager, æbleskiver og ikke mindst om vor fotograf Flemming Hansens årskavalkade i billeder og med underfundige kommentarer.

*Udvidet program*

En festlig overraskelse: Hans-Jørgen viser filmen ”Tunen Lander” om tunfiskeri i Snekkersten Havn.

9. januar 2019

FILMAFTEN med popcorn & cola

Hvad er bedre end at hygge med film, gode og salte popcorn og læskedrik efter en Nytårsaften. Vi hygger med at se Robert Redford i filmen  ALL IS LOST om overlevelse alene i en sejlbåd i det Indiske Ocean, hvor alt man kan tænke sig gå galt, netop går galt.

6. februar 2019

Ud af huset….

Besøg ØRESUNDSAKVARIET gratis

Tunen springer i Øresund, flokke as marsvin er kommet til vort farvand. Vi får lejlighed til at spørge marinebiologerne om de ændringer vor natur undergår. Vi mødes udenfor akvariet kl. 18.45. GRATIS ENTRE (normalpris: 70 kr).

6. marts 2019

kl 19-21

Hanni Visnek (vort eget medlem)

TUR UD I DET FREMMEDE 2013

Sommer togt til Kanaløerne på 6 uger, men X-43 ROXAN. England, Isle of Wight, strømfyldt farvand, og tidevand. Tog tur til London, god musik og øl.

Se filmklip 🙂