Kapsejladser sæson 2023
5. marts 2023
Standerhejs
28. marts 2023

Har du lyst til at lære at sejle ?

…så er muligheden der nu her til foråret og sommeren.

I Snekkersten Skotterup Sejlklub har vi tre 806 sejlbåde, som er beregnet til at lære medlemmer af sejlklubben at sejle. Bådene er gode at lære at sejle i og er meget nemme at manøvrere.

Og så er det desuden hyggeligt og dejligt at være på vandet. I hver båd vil der være en instruktør og to til tre elever.

Vi er en certificeret sejlklub af Dansk Sejlunion og det betyder, at vi gør ekstra meget ud af vores undervisning.

Man kommer til at sejle én gang om ugen, som det nu passer bedst ind i ens egen planlægning, og man har muligheden for at være elev i to år. Derefter kan man låne bådene til en tur, når de ikke bliver brugt til undervisning eller kapsejlads.

Bådene vil sejle kapsejlads mandag aften og blive brugt til undervisningssejlads tirsdag onsdag og torsdag.

Tilmelding på sejlklubbens hjemmeside.

Spørgsmål? kontakt Erik Magius på mobil 40146444 eller via mail erikmagius@gmail.com