Vi gør vore tursejlere opmærksom på medlemsfordelene, som den enkelte sejler har via  Snekkersten Skotterup Sejlklub’s
medlemskab af Dansk Sejlunion. Har du for nylig checket hjemmesiden www.sejlsport.dk  – sektionerne ”Bådejer” og ”Ta’ på tur”.

Se nedenstående ….

Sejlerhilsen fra

SSS bestyrelse

André Stokholm

Snart går det løs!

Inden længe går mange af os i gang med forårsklargøringen af båden. Og allerede nu i det tidlige forår drømmer mange af os også om den kommende sæsons sejlture. Nogle af os er allerede gået i gang med planlægning af sejlture og sommerferie.

På Dansk Sejlunions hjemmeside kan vi finde inspiration. På hjemmesiden har bådejere og sejlere, der søger oplevelse, en lang række muligheder i forhold til at finde viden om forårsklargøring af båd og inspiration til planlægning af sæsonens sejlads.

Ligeledes har man som medlem i Snekkersten Skotterup Sejlklub en række medlemsfordele via vores medlemskab i Dansk Sejlunion. Se mere i denne artikel på Dansk Sejlunions hjemmeside.