HEKSEN 2018
23. juni 2018
Talent & Elite samarbejde
6. juli 2018

**TAK til alle havnens brugere**

Vi har grund til at være stolte og taknemmelige – sikken en Sct Hansaften i Snekkersten.

Med sejlklubben som ansvarlig har en gruppe mennesker gennemført et lille mirakel ved at opbygge og afvikle “en byfest” i  forklædning som en midsommerfest.

Det er folk fra alle fraktioner, der har gjort det muligt: Havnen, Sejlklubben, Fiskerlauget,  Ungdomsafdelingen, Smakkelauget. Alle har med flid og entusiasme bidraget. Den største gruppe er brugerne af havnen, og måske også selve festens deltagere, som ikke har bidraget til vagtplanen. Men der kommer altid en ny fest, hvor man kan bidrage…husk det 😊

Dette års netop overståede Sct Hansfest var et mesterværk, og der skal ydes den største respekt og taknemmelighed til hele holdet.

Godt gået! Og tak for jeres store indsats, det er menneskene som gør forskellen!

Med sejlerhilsen

Jørn Grankvist