Træner Marie Louise Svendsen skriver på FB: I går aftes havde jeg det privilegium at deltage i Helsingør Kommunes Sportsgalla 2019. En fantastisk aften hvor kommunens sportsklubber og udøvere hyldes.
Aftenen bød på flot og sjov underholdning hvor mange sportsgrene var repræsenteret blandt andet sejlere og springgymnaster. Et flot arrangement med en underholdende og en medrivende konferencieren.

Snekkersten Skotterup Sejlklub var nominerer til hele tre priser i år, hvilket er en ekstrem flot præstation i sig selv.

Snekkersten Skotterup Sejklub var nomineret til:
* Årets talentudviklingsmiljø
* Årets klubleder: Ungdomsleder Michael Melby
* Årets klub 2019

I år kom der desværre ingen priser med hjem. Klubben var oppe mod et stærkt felt, men disse flotte nomineringer har kun givet klubben og alle de frivillige mere blod på tanden til at fortsætte det fantastisk arbejde de gør for klubben og sejlerne i 2020.

Tak for en god aften til Helsingør Kommune og god selskab af de frivillige ildsjæle fra Snekkersten Skotterup Sejlklub