Snekkersten Skotterup Sejlklub er i besiddelse af tre Ynglinge. De to af dem kan blive sejlklare i løbet af forbavsende kort tid.

Det kræver dog, at der er nogen, der vil sejle i dem og også vil være med til at male dem i bunden –  polere skrogene og rigge dem.

Jeg er med i processen, og bådene vil blive stillet til rådighed for dem, som ønsker at bruge dem, og  man vil kunne sejle i dem, når de ikke er bookede i sejlklubbens booking system.

Det kræver selvfølgelig, at man enten har et duelighedsbevis, eller at man bliver godkendt som bådfører efter en testsejlads. Prisen for at sejle Yngling en hel sæson er 1.250,- kr.

Det vil desuden være rigtig fint, hvis der også var nogen, der havde lyst til at deltage med Ynglingene i vores mandagsmatch for kølbåde.

Henvendelse til Erik Magius på mobil 4014 6444 eller erikmagius@gmail.com

Jeg ser frem til at høre fra dig 🙂  Sejlerhilsener fra Erik