Pinsetur 2019
SSS er nu SPORTSKLUB
30. maj 2019
Show all

For første gang er SSS repræsenteret med både piger og drenge på landsholdet.

Eventyret fortsætter…..😁🤩
Yderligere 3 sejlere fra vores klub er udtaget til Nordiske Mesterskaber i Norge til sommer, nemlig Frida, Emil og Niklas.💪🇩🇰🇳🇴. Hermed vil Snekkersten være repræsenteret med 3 drenge og 3 piger, så vi kan ikke få armene ned.
Kæmpe tillykke til de 6 der sammen med sejlere fra de andre klubber, skal forsvare Danmarks farver til NM i sommer⛵️🇩🇰🇳🇴😁🤩

Så lykkedes det for SSS at at blive repræsenteret ved dette års Nordiske Mesterskaber i Norge til Juli.💪🤩⛵️😁🇩🇰🇩🇰
Vores 8 A-sejlere var sat på en kæmpe tålmodighedsprøve, da de sejlede 2. udtagelsesstævne i Vallensbæk i Bededagsferien. Fin vind Fredag og 4 gennemførte sejladser, men nul vind hverken lørdag eller søndag med 0 sejladser gennemført.😟☹️🤔. På trods af det bevarede de det gode humør, og enden på det hele blev, at Anna, Dicte og Marius er udtaget til at repræsentere Danmark til NM i 2019.👍🤩😉. Stort tillykke til dem.🇩🇰💪For første gang er klubben repræsenteret med både piger og drenge på landsholdet.
Historien er nok ikke helt slut, da Norge kræver at deltagende sejlere skal være født i 2006 eller før. Det medfører at der er sejlere der er udtaget, men som ikke må deltage, og så tilbydes pladsen til den næste sejler på ranglisten. Snart ved vi om der kommer endnu flere SSS-sejlere med til Norge.
Fortsættelse følger…..🇩🇰🇩🇰🇩🇰🇩🇰🇩🇰