Fester 2019

Det er bare så flot, at – når man indkalder til et planlægningsmøde af Skt Hans og Havnefest – så kommer der så mange til mødet. Det er det, der gør vores sejlklub til noget særligt!!! Tusind tak for det…. og at I alle tager en tørn.

Vi besluttede på mødet, at vi til begge fester starter med salget i café, wraps og klubhusudsalg kl.14:00.

Vi besluttede desuden, at vi ikke mere laver brunch til Havnefest, men ellers kører alt som det plejer.

Aktivitetsplanerne for henholdsvis Skt Hans og Havnefest finder I her på siden, og her  vises, hvem der har ansvar for hvad …..  så I alle er orienterede .

Hvis der er nogen, der ønsker at være med så mail mig gerne: erikmagius@gmail.com

Der vil blive bakket op til begge festerne og det vil blive sendt ud, hvornår det kommer til at foregå, så man kan komme og snitte med og deltage i sanseløst snak.

Mange sejlerhilsner

Erik Magius