Søstjernen
21. august 2020
Show all

Duelighedsbevis

Som tidligere år arrangerer vi undervisning og efterfølgende prøve til duelighedsbevis for lystsejlere og speedbådssejlere.  Kurset  er også for dig, som gerne vil genopfriske navigation og søvejsregler.  Vi arrangerer også undervisning og prøve i praktisk sejlads,  som er en del af duelighedsbeviset.

Kurset starter mandag den 26. oktober kl. 19.00 i vores klubhus på Snekkersten Havn. Underviser er Erik Magius.

Yachtskipper af 3. grad

Vi tilbyder undervisning som leder frem til eksamen  i  Yachtskipper  af 3. grad.  Dette  kursus er for dig, som har duelighedsbevis og som ønsker at føre  større skibe  og  sejle  mere  og  længere ud end  de fleste.  Du vil  bl.a.  få  et  dybere   kendskab  til navigation  og få  frisket  søvejsreglerne  op.

Kurset starter torsdag den 29. oktober kl. 19.00 i vores  klubhus  på Snekkersten Havn.

Underviser er Erik Magius.

Læs mere om begge tilbud her på vores hjemmeside, hvor du også tilmelder dig:

http://sssejlklub.dk/navigation/  www.sssejlklub.dk/yachtskipper