Storm og højvande de næste 24 timer!
14. oktober 2023
Der meldes om storm!
19. oktober 2023

Mit Eventyrlige Sejlerliv den 7/2 kl 19.00-21.00!

Kom og hør Lars Dall fortælle om sit fantastiske sejlerliv!  Onsdag den 7. februar kl. 19-21.

Lars Dall lærte at sejle jolle i SSS. Lars far var med til at starte jolleafdelingen, og Lars var det allerførste medlem!!! Siden har han gjort sig mange erfaringer om småt, stort og større. Og dem vil Lars gene dele med os. Lars er uddannet med skibsførereksamen fra Københavns navigationsskole og sejlet som styrmand/skibsfører. Bor i Helsingør.

Hør det spændende foredrag der kommer rundt om mange ting, og hvor der vil være god plads til spørgsmål og dialog om praktiske tips… og om hvordan man kan bringe drømmene til virkelighed

Jeg har sejlet hele mit liv med start i optimistjolle i Snekkersten Skotterup Sejlklub som 10 årig. Har sejlet kapsejlads i flipperjolle og laser. Jeg har haft mange forskellige både. Sejlet en del langture i egen båd bla. Dk – til Caribien i 2012 og retur i 2013…”

Lars har pt. en båd liggende i Helsingør og en på Samos (Grækenland). Lars har gennem årende købt 5 både i udlandet – 3 stk i Kroatien og sejlet dem hjem syd om Spanien (sidst i 2019)… og disse ture kommer han også ind på.

Vel mødt!

Søren og Peter