Klubblad Sejl og Vind
Show all

Aflysning af Sankt Hans på Snekkersten Havn

Følgende pressemeddelelse er sendt til Helsingør Dagblad 17/6

På grund af forsamlingsforbuddet ser vi os desværre nødsaget til at aflyse årets Sankt Hans fejring på Snekkersten Havn oplyser Sven Riber, formand for Snekkersten Skotterup Sejlklub. Vi havde glædet os til igen at samle lokalsamfundet til nogle hyggelige timer. Vores gæster plejer at kunne købe mad, drikke og aktiviteter på havnen, hvor overskuddet går til vores ungdomsarbejde siger formanden. En af vores vigtige opgaver er at lære områdets børn og unge at sejle og begå sig på vandet, fortsætter Sven Riber. Vi kommer til at mangle pengene i år og derfor har vi igangsat en ekstraordinær indsamling til ungdomsafdelingen. Vi er dybt taknemmelige for alle donationer og formanden opfordrer interesserede til at indbetale på mobilepay 801480.

John Bjørn Olsen

kasserer