Mandagssejladser i 2024 er nu afsluttet.

Claus Larsen i sin Banner 30, blev overalt vinder i overlegen stil.
Claus viste vejen rundt på banen 9 gange. Så kan det vist ikke blive mere suverænt.
Godt vi har Fru Olsen at sejle efter
Stort tillykke til Claus.
Søren Overgaard og besætning (se billedet) blev en lige så sikker klubmester i sin Scan-kap 99.
Søren var sikker på klubmesterskabet inden sidste sejlads og var 24 point foran næste SSS-sejler i det endelige resultat.
Stort tillykke til Søren.
I kampen om klubmesterskabet var der ved afslutning kun 5 point imellem 2. pladsen og 4. pladsen, og i den sidste sejlads byttede Columbine og Fie plads. Så kampen var tæt.
Columbine (Scan-kap 99) blev nr. 2, Fie (Maxi 999) blev nr. 3 og Olivia (Bianca 107) nr. 4.
I 2024 sejlede vi efter følgende regelsæt: regelsæt kapsejlads 2024

Resultatet for 2024 er (klik på billede for at se) :

I skrivende stund, 6. oktober, vil kapsejladsudvalget arbejde videre mod sæson 2025.
Først med en evaluering af 2024, men dernæst med at indarbejde erfaringer i regelsættet for 2025.
Nogle kommentarer er skrevet ind i et dokument med regelsættet og resultat for 2024.
Du kan se disse ændringer her:  regelsæt kapsejlads 2024 efter sæson.pdf

Hvis du har kommentarer eller idéer, som kan forbedre sejladserne eller miljøet omkring sejladserne, så send gerne en mail til mailto:kapsejlads@sssejlklub.dk