Snekkersten Havn og Snekkersten Skotterup Sejlklub inviterer dig traditionen tro til en Sankt Hans aften på havnen.

Her er et program du ikke vil gå glip af:

🕔 Kl. 17:00 Madboder og barer åbner.

🗣️ Kl. 21:00 Båltale.

🔥 Kl. 21:30 Bålet og heksen, sejles ud og brændes.

Heksen er lavet af dygtige elever fra skolerne i Snekkersten.

Du kan friste dine smagsløg med lækre hjemmelavede fiskefrikadeller, wraps, pølser, grillet kød og den berømte paella. Og du kan også nyde en kop kaffe, te eller søde kager fra vores kagebod. I de to barer finder du kolde fadøl, vores egen havnevin og sodavand.

Vi håber virkelig at se dig til en aften fyldt med hygge og festivitas på havnen. Tag dine venner og familie med, og del denne begivenhed med os og husk at du samtidig støtter de unge sejlere i sejlklubben 🧡 Det bliver en aften du ikke vil gå glip af!

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os. Vi glæder os til at se dig den 23. Juni på Snekkersten Havn. Lad os fejre Sankt Hans aften sammen! ✨