Jollefordeling og kapsejladser USSS
Start på sæson 2016
11. april 2016

Godkendt som ungdomsvenlig sejlklub

USSSweekend2015Ansøgning og Godkendelse som ungdomsvenlig sejlklub er Godkendt = det er en velskrevet ansøgning, med et velovervejet formål om at sikre de bedst mulige rammer for børn og unge i sejlsport på land og vand, fagligt som socialt. Det kan I være særdeles stolte af.

Beredskabsplan: Godkendt – (Hænges op relevante steder, hvor den er synlig)

Træner i ungdomsafdelingen – Godkendt (meget grundig og velbeskrevet omkring rolle, ansvar muligheder og forventninger)

Forældre politik – Godkendt – (inddragelse både socialt og praktisk, forventninger og ansvar er tydeligt).

Beskrivelserne i ovenstånde dokumenter og i jeres velkomstfolder er jeres skueværdier (synlig strategi, mål og værdier) er virkelig eksemplariske. Der er handling bag ordene i SSS, i går stenhårdt efter at udvikle jer og det er i lykkedes med 🙂 Snekkersten Skotterup Sejlklub er hermed godkendt som ungdomsvenlig Sejlklub 2016-2018. I vil snarest modtage en Ungdomsvenlig Sejlklub stander som kan hænges op som bevis på jeres godkendelse.