Mandagssejladserne udvides med en sejlads
11. september 2024
Meld dig til duelighedsprøven her
2. oktober 2024

Betingelser for leje af klubhus er opdateret

Betingelser for lån af klubhuset er opdateret.
Formålet er at sikre, at vi som medlemmer påvirkes mindst muligt af udlejning af klubhuset.
Udlejningen giver et vigtigt bidrag til sejlklubbens økonomi, og det er derfor vigtigt, at medlemmer og lejer finder ud af det sammen.

Ændringerne/tilføjelserne er:
– der gøres opmærksom på, at der i låneperioden må forventes aktivitet i og omkring klubhuset.
– ved betaling af lejen af klubhuset bekræfter låneren nu at have læst og accepteret betingelserne for lån af klubhuset.
– det præciseres, at lånet af klubhuset ikke omfatter klubhusets terrasse, med mindre der er indgået særlig aftale herom.
– mht. medlemmernes adgang til klubhuset, specificeres det nu, at “Låneren må acceptere, at sejlklubbens medlemmer i låneperioden via bagindgangen har adgang til klubhusets øvrige faciliteter herunder toiletter, salg af øl og vand i mellemgangen og omklædning. I begrænset omfang må låneren også acceptere enkelte medlemmers adgang til kaffemaskine og opvasken i køkkenet.”
– perioden for lån af klubhuset er ændret fra før kl. 11 til 11, til nu fra 12 til næste dag kl. 10.
– for at sikre medlemmernes adgang til de aftalte faciliteter præciseres det, at klubhusets indgange, døre og mellemgang på intet tidspunkt må spærres for passage.
– af hensyn til havnens naboer er der strammet op, så lejer accepterer, at vinduer og døre skal være lukket fra kl. 24, og at musikken skal ophøre senest kl. 2.

Du kan læse de nye betingelser her: https://sssejlklub.dk/booking/