2017 Optimist Clinic
28. juni 2017
Snekkersten Matroshold
9. juli 2017

Vi er en sejlklub med succesfulde frivillige

Endnu engang belønnes det kæmpe arbejde som udføres i sejlklubben og ikke mindst i ungdoms- og sponsorudvalget.

På grundlovsdag modtog vi kr. 10.000,- fra Nellemann fonden til indkøb af SUP udstyr, og så har jeg modtaget vedhæftede brev fra “Den AP Møllerske støttefond” som giver penge til indkøb af 2 stk. nye optimistjoller!

Og netop idag har Helsingør Dagblad bragt en flot 2-siders artikel om Opti-clinic og Sejlklubben.

Rundt om alt dette favner Niels Snedevig, i sejlklubregi, at invitere 7 drenge, som har haft et svært år, til en 14 dages “matroslejr”, som  foregik på land i denne uge og på vandet i næste uge.

Jeg kan som formand for sejlklubben ikke være mere tilfreds og jeg ønsker jer allesammen tillykke med de mange successer – jeg er sikker på der nok skal komme flere!

God weekend

André Stokholm