Snekkersten Skotterup Sejlklub har berammet kursusdagene – lørdag 11. januar og søndag 12. januar 2020 kl 10-15, samt opfølgning lørdag 18. januar 2020 i klubhuset NY LOKATION Snekkersten Skole. Holdet har loft på 15 deltagere – der er få pladser tilbage. Kurset arrangeres og vejledes af Erik Magius (tlf 40146444). Tilmelding på mail til havneservice@snekkerstenhavn.dk

Prisen for kursus er kr. 800,- plus evt. gebyr til online-eksamen, som du selv tilmelder dig efterfølgende.

• Dansk Sejlunion’s VHF-kursus, som forberedelse til Søfartsstyrelsens SRC-prøve.
  • Kursus dækker hele pensum til SRC-prøven.
  • I kursus hjælpes du af en speaker, gode illustrationer, film og animationer.
  • Alle afsnit afsluttes med en test.
  • Du kan altid vende tilbage til tidligere dele af kursus og tidligere gennemførte tests.
  • Kursus afsluttes med en prøve med autoriseret SRC-spørgsmål. Denne prøve kan tages fem gange.
  • Kursus er til rådighed for dig i to måneder fra købsdato.

Supplement

Kursus bør suppleres med bogen “Tillæg til lærebøger i GMDSS”, som kan købes hos Dafolo.  Bogen er fremstillet i en kraftig papirkvalitet i størrelse A4 med spiralryg samt transparent smudsomslag, velegnet som opslagsbog ombord i skibe. (kr. 120 incl. moms)

Krav til kursist

For at gennemføre kursus skal du have en pc/mac og adgang til internettet på en bredbåndsforbindelse.