Snart er det Sankt Hans
HEKSEN 2018
23. juni 2018

Program for Skt Hans

Bålforbud eller ej, så starter vi på lørdag 23/6 kl 14:00 og der fløjtes af kl 23:00

Der er de kendte og elskede børneaktiviteter: vindkarrusel,, flødebollekast, sømbuk, sodavandskast og snobrød. Der er mulighed for at købe wraps, de kendte fiskefrikadeller og røde pølser fra klubhuset. Barerne er åbne med salg af øl/vin/vand og caféen tilbyder kager, kaffe og the. Grillen åbner kl 17:00 med kalveculotte og skipperpølser, tilbehør af kartoffelsalat og tomatsalat ….  og vor kendte PAELLA.

Heksen er i år bygget af en 4. skoleklasse. Årets taler er folketingsmedlem for Venstre Hans Andersen.

Vi anlægger bålet på en isoleret platform, der ligger for anker ud for kysten.  Hvis vinden skulle skifte retning, mens bålet blusser, sørger vor havnefoged Peter Clausen for at trække bålet ud på 400 meter, så det er i sikker afstand af tør vegetation og stråtage på land. Vi planlægger at tænde bålet kl 21:30.