Ophelia Sejladsen

21. maj 2016

INDBYDELSE

Kære Sejlere

I inviteres hermed til at deltage i Ophelia Sejladsen fra Snekkersten Skotterup Sejlklub 21. maj 2015

Snekkersten Skotterup Sejlklub indbyder alle sejlinteresserede til at deltage i Ophelia Sejladsen, hvad enten der er tale om DH-sejlere med målerbrev, der har lyst til et race, eller familie- og tursejlere, der blot har lyst til at sejle banen igennem og få en sejloplevelse.

Sejladsen gennemføres fra Snekkersten Havn, der sejles på en bane beliggende i Sundet med distance på 10-25 sømil. Sejladsen åben for følgende både:
Både med gyldigt DH certifikat sejler eget Racing løb. Både uden gyldigt DH certifikat sejer i Turklasse. Der anvendes ikke målesystem i Turklassen.
Tilmelding sker ved at udfylde formularen på denne side.

Tilmeldingen betragtes som gyldig, når deltagergebyr på 150 kr. er indbetalt på reg.nr: 5050 kontonr: 1338409 med oplysning om bådnavn og skipper samt Cert nr. for DH-både.

Senere tilmeldinger kan accepteres. Dog ikke senere end 21. maj kl. 09:00 2016.

Bureauet åbner klokken 08:00.

Der vil være morgenmad til sejlerne.

Skippermøde kl. 09:00

Varselssignalet er planlagt afgivet 21. maj 2016 kl.10:00

Der er præmier til hver tredje deltagende båd i hver klasse. I Turklassen trækkes lod blandt alle både der har gennemført sejladsen.
Deltagende både ligger gratis i Snekkersten havn fra fredag til lørdag.
Vi tænder grillen lørdag efter sejladsen, hvor alle kan grille medbragt mad.
Vel mødt og med sejlerhilsen

Kapsejladsudvalget

LOGO SSS Snekkersten Skotterup Sejlklub