Stemningsbilleder fra mandags-kapsejladserne

Snekkersten Skotterup Sejlklub

Mandags kapsejladser 2023

Man skal tilmelde sin båd til sejladserne, ved – én gang for alle inden vi starter sejladserne – at maile til Lasse Hinke (lasse@relevans.dk) Så er man automatisk også en del af ostekaravanen.

Og husk nu, at der ikke må være både på den gale side af startlinjen 1 minut inden start !!! og at kuskestart ikke er acceptabelt !!

Efterårssæsonen slutter med sidste sejlads den 11. juni.

Vi genoptager sejladserne den 8. august kl. 19.00 og den 21. august rykker vi starten frem til kl. 18.30 af hensyn til mørkningen.

Sidste sejlads i høst sejladserne er den 11. september kl 18.30 og med klubmesterskab den 17. september fra morgenstunden.

Vi sejler igen i år en trekantsbane med en pølse. Altså banen rundt én gang og derefter op, kryds til topmærket og tilbage i mål.

Der bliver sejlet efter Dansk Sejlunions handicapregler, og hvis din båd ikke har et målerbrev, bliver det højeste mål for bådtypen efter DS-tabel brugt.

Resultater for kapsejladserne vil blive lagt op på sejlklubbens facebookside.

Hvis der er spørgsmål – eller du mangler besætning, så mail eller ring til erikmagius@gmail.com eller lasse@relevans.dk telefon 24 27 32 54.

Sejlerhilsener fra Erik og Lasse