Havnens arbejdsdag 2023
1. marts 2023

Havneprojekt-23 er sat igang

Fondens bestyrelse informerer:
Havnens område er i øjeblikket fyldt med byggematerialer, som skal bruges til det spændende projekt i lagunen, som der tidligere er informeret om i forbindelse med visionsplanen for Snekkersten Havn.
Her skal der bygges nye moler og slæbested til Sejlklubbens både, ligesom der også vil blive etableret et ”føle-røre-bassin” til børnene.
Dette betyder, at alle sejlklubbens både og Ribs vil blive flyttet fra inderhavnen og ud i det nye anlæg.
Arbejdet med dette forventes færdigt i april måned, så vi kan indvie det ved standerhejsningen den 16. april 2023 – hvis ikke vi bliver forsinket grundet vejrlig eller andet.
Vi glæder os super meget til dette, og håber på jeres forståelse for at vi “roder” lidt på havnen.
Kan være et billede af tekst