Lyst til at lære at sejle? Så er muligheden der nu her til foråret og sommeren.

I Snekkersten Skotterup Sejlklub har vi tre 806 sejlbåde, som er beregnet til at lære medlemmer af sejlklubben at sejle.

Bådene er gode at lære at sejle i og er meget nemme at manøvre.

Og så er det desuden hyggeligt og dejligt at være på vandet.

I hver båd vil der være en instruktør og to til tre elever.

Vi er en certificeret sejlklub af Dansk Sejlunion og det betyder at vi gør ekstra meget ud af vores undervisning.

Man kommer til at sejle en gang om ugen, som det nu passer bedst ind i ens egen planlægning og man har muligheden for at være elev i to år. Derefter kan man låne bådene til en tur, når de ikke bliver brugt til undervisning eller kapsejlads.

Bådene vil sejle kapsejlads mandag aften og blive brugt til undervisnings sejlads tirsdag onsdag og torsdag.

Tilmelding på sejlklubbens hjemmeside  www. Snekkersten Skotterup Sejlklub eller til Erik Magius på mobil 40146444 eller via mail erikmagius@gmail.com

Mange sejlerhilsner

Erik