Standernedhal
20. oktober 2016
Op lille Magda VIDEO
18. november 2016

Deltag i sikker natsejlads med Marinehjemmeværnet

Med baggrund i samarbejdet imellem Marinehjemmeværnet Helsingør og Dansk Sejlunion inviteres sejlklubbens medlemmer til at deltage i en natsejlads ombord på MHV 906 Fænø fredag den 18. november 2016 med start kl. 18.00. Sejladsen er en gentagelse af tidligere sejladser, som var en stor succes.

Formålet er at give dig en praktisk indføring i terrestrisk navigation om natten, således at du selv kan få mod på at sejle om natten.

Du skal medbringe søkort, passer, blyant, kurs og/eller transportør, skriveblok, lommelygte – og under sejladsen skal du føre bestikket og i perioder føre skibet.

Husk godkendt redningsvest!

Varmt søtøj og skridsikre sko/støvler, da du skal opholde dig en del på dæk og udvendig bro.

Medbring endvidere 100 kr. til forplejning.

Der er begrænset antal pladser ombord, så det gælder om at tilmelde sig hurtigt.

Du tilmelder dig til Erik Magius via denne formular  senest den 16. november.

Der er fuldbooket 🙂

Desværre måtte turen aflyses på grund af sygdom !!